-Eerste kerstdag is vol-

We zijn dankbaar voor de vele vrijwilligers die zich hebben aangemeld!

We kunnen nog vrijwilligers gebruiken voor de

2e kerstdag vanaf 15u-19u.

Meld jij je aan?

KERSTHERBERG

Voor veel mensen roept kerst bepaalde gevoelens op zoals gezelligheid, een kerstboom versieren, samen zijn met familie en vrienden en lekker eten.

Helaas geldt dit niet voor iedereen. Er zijn mensen, die bijvoorbeeld niemand hebben om kerst mee te vieren, geen geld hebben om de kerst door te komen of zelfs geen (t)huis hebben om kerst te beleven. Voor deze mensen is kerst vaak helemaal geen fijne tijd. Voor alle mensen, die om wat voor reden dan ook geen (t)huis hebben of geen kerst kunnen of willen vieren, is de Kerstherberg al sinds 1981 dé huiskamer van Breda

Tijdens deze kerstdagen is er altijd gezelligheid, warmte, tijd voor een praatje en volop eten en drinken. Dit van origine christelijke initiatief kenmerkt zich vooral door naastenliefde en gastvrijheid. Ongeacht afkomst of religie, iedereen is bij ons van harte welkom!

Inschrijven of aanmelden hoeft niet, iedereen kan binnenlopen wanneer hij of zij dat wil.

Onze deuren zijn geopend vanaf:

24 december 19:00u - 00:00u

25 december 11:00u - 19:00u

26 december 11:00u - 19:00u

Je hoeft geen portemonnee mee te nemen. De Kerstherberg wordt geheel mogelijk gemaakt door vrijwilligers, ondernemers en giften. Op deze manier proberen wij samen ons steentje bij te dragen, zodat tijdens de kerstdagen niemand zich alleen of buitengesloten hoeft te voelen.

Kerstpakket aanvragen

Tijdens en voor de kerst delen we kerstpakketten uit aan onze dak- en thuisloze bezoekers. Daarnaast delen we ook kerstpakketten uit aan alleenstaanden en gezinnen die in armoede leven. Op aanvraag is het mogelijk om een kerstpakket te bestellen voor een alleenstaande of een gezin in armoede.

*Uiteraard willen we niemand vergeten en/of teleurstellen maar helaas zullen we niet iedereen kunnen voorzien. U krijgt alleen kerstpakket nadat u een bevestiging heeft gehad.

MEEHELPEN?

Samen kunnen we veel betekenen

Word vrijwilliger

Meehelpen als vrijwilliger? Meld je dan aan via onderstaande knop of loop gerust even bij ons binnen! Na de aanmelding nemen we binnen 3 wekdagen contact met je op voor verdere informatie.

Doneren

Wilt u ons werk ondersteunen d.m.v. een gift? Dan kan dit vanaf 1 november 2022 op drie manieren. Via de online doneerknop bovenaan in de blauwe menubalk, via onderstaande QR-code of via bankoverschrijving.

Bankrekening NL89 INGB 0009314007 t.n.v. STICHTING DE HERBERG BREDA

o.v.v. Gift Kerstherberg Breda.