Hartverwarmende

Acties!

*Staat jouw actie er nog niet bij? Deze pagina is in uitvoering en wordt nog verder aangevuld.

Pedicure care 4 feet in actie voor goede schoenen!

Veel dak-en thuislozen lopen per dag vele kilometers. Vaak is hun schoeisel slecht en versleten. Pedicure Care 4 feet heeft daarom een super gave actie bedacht!

Inzamelen van goede en stevige schoenen! Bij elk paar schoenen doen zij een paar warme sokken!

Inloop de Lichtboei en de Gereformeerde Gemeente Aalst schenken prachtige praktische kerstpakketten aan daklozen.

De rugzakken waren rijk gevuld met eten, drinken, toiletartikelen, een sjaal, handschoenen en een muts. Wat konden we veel mensen blij maken!

Liesbeth en Mariet hebben met veel liefde en plezier kerstpakketten voor de daklozen samengesteld.

SP Breda in actie voor dak- en thuislozen!

In samenwerking met Tientjes Breda en De Sleutel hebben zij 60 tasjes gedoneerd met daarin thermokleding, muts, sjaal, handschoenen, mondkapje en wat lekkers. Heel hartelijk bedankt voor jullie fantastische bijdrage!

Het zijn grijze, koude dagen en door corona zijn tijdens de (donkere) feestdagen minder plekken voor ontmoeting en warmte. Het bestuur van SP Breda had daarom besloten om iets bij te dragen: een inzameling voor dak- en thuislozen in Breda.

Vanmorgen zijn de spullen aan Stichting de Herberg Breda en het Straatteam Breda van SMO gegeven!

60 rugtasjes met daarin thermokleding, muts, sjaal, handschoenen, mondkapjes en wat lekkers.

Manuela van het straatteam en Hanneke van Stichting de Herberg Breda zijn heel blij met de tasjes en zullen het de komende dagen uitdelen op straat en bij de inloop.

Fractievoorzitter Inge Verdaasdonk is enthousiast over de actie: "Zo hebben we in deze tijd, welke extra moeilijk is voor dak en thuisloze mensen, toch wat (warmte) kunnen bijdragen." Aan heel veel mensen superbedankt voor de donaties!

Een speciale dank voor de inzet en samenwerking aan Tientjes Breda en De Sleutel