KERSTHERBERG

Voor veel mensen roept kerst bepaalde gevoelens op zoals gezelligheid, een kerstboom versieren, samen zijn met familie en vrienden en lekker eten.

Helaas geldt dit niet voor iedereen. Er zijn mensen, die bijvoorbeeld niemand hebben om kerst mee te vieren, geen geld hebben om de kerst door te komen of zelfs geen (t)huis hebben om kerst te beleven. Voor deze mensen is kerst vaak helemaal geen fijne tijd. Voor alle mensen, die om wat voor reden dan ook geen (t)huis hebben of geen kerst kunnen of willen vieren, is de Kerstherberg al sinds 1981 dé huiskamer van Breda

Tijdens deze kerstdagen is er altijd gezelligheid, warmte, tijd voor een praatje en volop eten en drinken. Dit van origine christelijke initiatief kenmerkt zich vooral door naastenliefde en gastvrijheid. Ongeacht afkomst of religie, iedereen is bij ons van harte welkom!

Inschrijven of aanmelden hoeft niet, iedereen kan binnenlopen wanneer hij of zij dat wil.

Onze deuren zijn geopend vanaf:

> 24 december 19:00u - 00:00u

> 25 december 11:00u - 19:00u

> 26 december 11:00u - 19:00u

*Je hoeft geen portemonnee mee te nemen. De Kerstherberg wordt geheel mogelijk gemaakt door vrijwilligers, ondernemers en giften.

KERSTACTIE 2023

Geef dak- en thuislozen een warm thuis en een warme kerst

De Kerstherberg is een plek waar iedereen welkom is en wordt gezien. Waar we een luisterend oor, warmte en gezelligheid bieden, samen kerstliederen zingen, de Bijbelse kerstboodschap vertellen, een warme maaltijd bieden en een gezellig spelletje spelen. Iedereen is welkom!

Reacties van dankbare bezoekers van vorig jaar

"Ik zag vreselijk op tegen de kerstdagen maar dit was de mooiste kerstbeleving ooit"

"Het is bijzonder als mensen aan je denken. Zoveel lieve vrijwilligers, eten in overvloed en alles was zo mooi versierd. Ik zal deze dagen nooit meer vergeten"

"Het samen kerstliederen zingen en sjoelen! Het voelde als een grote familie. Iets wat ik lang niet had ervaren"

MEEHELPEN?

Samen kunnen we veel betekenen

Word vrijwilliger

Meehelpen als vrijwilliger? Meld je dan aan via onderstaande knop of loop gerust even bij ons binnen! Na de aanmelding nemen we binnen drie werkdagen contact met je op voor verdere informatie.