Kerken

Samen de genade en liefde van God weerspiegelen in een wereld in nood.

Collecte

Wil je collecteren voor De Herberg? Daar zijn wij ontzettend blij mee! Je kunt een collecte overmaken naar rekening: NL89INGB0009314007 t.n.v. Stichting de Herberg Breda

• Houdt jouw gemeente de wekelijkse eredienst via livestream? Dan kan je bij een collecte voor Stichting de Herberg Breda eenvoudig gebruik maken van de QR-code. Onderstaande QR-code kun je downloaden en delen met jouw gemeenteleden.
  • Het is mogelijk tijdens de collecte ons collectefilmpje te tonen.
  • Ook kun je een tekst downloaden voor in het kerkblad of de liturgie.

Download:

> Collecteren voor de Herberg Breda (QR-code)

> Tekst voor in het kerkblad of liturgie

> Brochure algemeen

> Brochure Onder de Pannen Breda

Wil je graag een collectefilmpje tonen of ander informatiemateriaal?

Neem dan gerust contact met ons op.

Stichting de Herberg Breda

Haagweg 3

4814 GA Breda

info@stichtingdeherberg.nl

Wat kunt u als kerkelijke gemeente doen?

• Een gift van uw diaconie
  • Collecte in uw gemeente
  • Oproep in uw kerkblad om Stichting de Herberg te steunen
  • Oproep in uw kerkblad voor nieuwe vrijwilligers
  • Giften in natura (voedselinzameling)
  • Een comité oprichten. Het comité kan door middel van acties gelden werven voor Stichting de Herberg
  • Ons uitnodigen voor een presentatie
  • Nodig de Soepbus uit en verkoop na de dienst soep!
  • Spaar cartridges

Help mee als ambassadeur in jouw kerk

Als kerkambassadeur verspreid je informatiemateriaal over Stichting de Herberg Breda in jouw kerk. Je krijgt twee keer per jaar post van ons zoals folders en flyers of posters over onze acties. Dit materiaal kun je neerleggen of ophangen in jouw kerk.

Help je mee om De Herberg bekend te maken in je kerk?

Ja, ik wil kerkambassadeur zijn en informatiemateriaal van Stichting de Herberg Breda verspreiden in mijn kerk.

*Met het verzenden van bovenstaand formulier gaat u akkoord dat Stichting de Herberg Breda uw gegevens gebruikt om uw gift, aanvraag of aanmelding goed te verwerken en om u te informeren over onze activiteiten en de besteding van uw gift. Hoe wij met uw gegevens omgaan, vindt u in ons privacy-statement.